Vi levererar till
  • EU

Referenser

Join the Riot

Join the Riot är ett Stockholmsband inom pop-genren. Tillsammans tog vi fram ett skräddarsytt koncept i form av en surfingbräda, som trycktes på båda sidorna med ett heltäckande motiv och logotype på baksidan. I samma utförande skapade de även en riktig surfingbräda.

Join the Riot

Tieto

Tieto är ett multinationellt IT-företag. Memoria levererade USB-minnen utformade som ett kreditkort, se modell CC607, och tryckte ett intressant helsidigt motiv på båda sidorna.

Tieto

Nordic Medcom

Nordic Medcom AB valde att placera logotypen på det populära USB-minnet Oval och resultatet blev mycket bra.

Nordic Medcom

Boken om oss

Boken om oss var en present som skulle delas ut och i vår lyxiga förpackning TopGiftbox fick USB-minnet Color Twist ett tryggt hem.

Boken om oss

Dentona

Med Dentonas röda logotyp rekommenderade vi Dentona att välja USB-minnet, Metal stand 2 och resultatet blev mycket fint.

Dentona

SPED master

SPEDmaster valde det unika USB-minnet i form av en lastbil, Truck.

Sped master

Alstom

Det multinationella företaget Alstom valde att gå på ett elegant USB-minne i aluminium som skulle delas ut på mässa. USB-minnet: MetalStand 2.

Alstom

Hackett London

Hackett London valde USB-minnet Läder med deras logotyp stansat i svart läder. Till USB-minnena valde Hackett små tygpåsar och resultatet blev mycket bra.

Hackett

EG Electronics

EG Electronics är ett företag som erbjuder produkter och lösningar till många olika industrier. Deras val blev vår storsäljare, Twist stand(t403), med ett vitt tryck på svart bakgrund. Logotypen trycktes på alla USB-minnen med utmärkt resultat!

EGelectronics

Kockum Sonics

Kockum Sonics har vi levererat två olika USB-minnen till. Efterfrågade USB-minnen var Pen 2, PE501, och Color Twist, T420. Kockum Sonics egen logotyp trycktes på samtliga USB-minnen med ett utmärkt resultat. De hade vidare ett eget program som vi förinstallerade. Kunden var så nöjd att vi har fortsatt att leverera till dem.

kockumsonics

Elektrodrives.se

Elektrodrives.se valde att stansa sin logotyp på läder USB-minnet Perfect Leather.

Elektrodrives

DiaSystem

DiaSystem valde ett USB-minne i form av en nyckel. USB-minnet: key .

DiaSystem

Luxfer

Luxfer valde USB-minnet blend i röd färg med matt gummiyta.

Luxfer

Exagrid

Exagrid valde USB-minnet blend för utdelning på mässa.

exagrid

High Tech AB

High Tech AB behövde ett unikt USB-minne som stack ut. Memoria tog då fram vår unika fällknivmodell.

hightech

Survivors

Memoria kontaktades av Survivors för att ta fram en komplett presentask med USB-minnet Pill inuti. Den höga kvalitén på presentasken Giftbox är perfekt för att trycka på.

survivors