Passar perfekt som utdelning på mässor och event

Olika tryck på dina USB-minnen!

Tryckkonsten är en gammal uppfinning och har länge använts för propaganda. Vi på Memoria vet hur viktigt det är att synas och erbjuder därmed våra kunder valfritt färgtryck på USB-minnena. Det är viktigt att påminna mottagaren av USB-minnet var gåvan kommer ifrån och ett tryck med logotypen är ett effektivt sätt att påminna. Som kund är det upp till dig vad du önskar trycka. Vi erbjuder vidare även möjligheten att anpassa färgen till den nyans som kunden önskar. Därutöver trycker vi även logotyper i blandade nyanser. Möjligheten finns även att trycka logotypen på båda sidorna av USB-minnet.

Utöver färgtryck erbjuder vi även gravyrer av valfri text eller logotyp. Detta val lämpas väl till metaller. Genom att använda laser får kunden ett kvalitativt och precist resultat med ett djärvt utseende.

Vidare kan även valfri text eller logotyp pressas. Detta sorts tryck är speciellt framtaget för vår läder-serie.

Memoria erbjuder kostnadsfritt färgtryck för upp till två färger!

Memoria erbjuder USB-minnen med valfritt tryck eller ingravering

Valfritt färgtryck

Välj att trycka i flera olika färger

Lasergravyr i metall